Monday, 22 October 2012

Alkisah …. from dya~~~


Hi everyone…!!!alohai…..heee….juz gonna type about what erk…..hurmmm….think dya….ha…get a smart idea…yuhuuu….

Dya nk cite la ckit an bout belalang..ala…grasshopper tu la…tau da???

Last week,lec  suh crik blalang tuk experiment,,nk tgk alimentary sys. Puneyr blalang tu caner la kan…waa….perghh…adventure sgguh mse nk crik blalang ni…meredah hutan belukar…hikhikhik…xde la,,juz a joke…

So dya n de geng g la kat ladg smata2 nk crik blalang tu…amek mase 2 3 ari jugak la nk dpt blalang ni..bukn men sush agy tau x…huishhhh…..

Da dpt blalg tu,,ap nk tgu agy…dya pown dgn ase belas dan kasihan…bedah la abdomen belalg …sobbss…sobbbss….cdey jugak la tgk keadn blalang tu tp nk wat cane an…heeee~~

Dya ‘ll show u guys condition order of Orthoptera after operatn…

agak kecian..abdomen kene bkak mcm tu...dya...dya...
kecian kowt blalang tu...
Kecian x??bwah ni pulak antra equipmt yg dya gne tuk oprte blalang tu…tuk potg wings n kaki blakg blalang tu…seng ckit nk operate nye kan…
ni antra equipment yg dya gune tau...heee...

Tarraaaa….tu jerk nk ckp nyerk….hee….pape pown,,jum layan lagu kat blog dya ni tau…bubyei guys….


p/s: beranikan diri anda lam ape keadn skali pown okey=)

2 comments:

Seroja Tiara said...

betoi2 kena berani la kan....w'pun ada getaq gak...hehe :D

Awana Suzanna said...

sis seroja ckp utara. getaq tu.. miss dya, dh dok utara kena lah pakat blajaq bhsa utara.. hihi.

Post a Comment

 

Design By Nurul Aini | For great love..!!great freedom..!! 2012 ©| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome