Sunday, 4 November 2012

~~ in love ~~


Aku mula jatuh hati kepadamu …. Setelah kau kata cinta padaku …. Masing-masing dulu punya pasangan …. Akhirnya kita bersama … Pertama kali kita bersua bertentang mata …. Terasa ada kininya di antara kita …. Kau kucup pipiku …. Kau bisikkan cintamu …. Kau kata baby “I LOVE U” …. Kau cairkan hatiku …. Bahagia … ku rasa ….disaat kita berdua bersama …. Memandang bulan terang …. Menyaksi  bintang-bintang …. Kau seru aku lah pelangi CINTAmu ….(“,)


Waa….jiwang jugak cik dya ni an,,bru korang tau betapa jiwang nye dya ni kan…hikhikhik…tu lirik lagu la u ols….nk tau lagu ape,,,find out by urself ok….heeee…..dya da FALL IN LOVE ngn lagu ni….stu ari xdgr xsah…tiap2 ari kene dgr…xsalah kn kalu jtuh ati kat lagu???ati bebunga..mcm2 bunga ade..bunga ‘taik ayam’ pon ade tau…hahahhaaa….so sweet ….so sour….so bitter….sume so larh….~~ngeeee……


p/s: adakah dya sdri da jtuh hati???jtuh tgga???jatuh cinta???tggu episode yg akn dtg ok…bubyei…heee…de most important,,ade yg amek berat sal kiterw (*_*)

5 comments:

dina kasyah said...

ni mesti dalam hati ada taman ni! dalam taman ada plak kumbang idaman fewitt! hehe

Awana Suzanna said...

haha~ x ingat tajuk lagu, mmg best lagu nie pun... nice song!! dlm ht ade taman dh ekh balik??

Secrets of A Teenage Girl said...

hah, ni mesti ada apa2 ni kan nyanyi lagu ni? hehe ;)

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,chat box pakjoe x kira kk hehehe :P http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

zuhdi sanusi said...

wahhh., in love la plak eiy., mood berbunga2 tak., hehe :D

Post a Comment

 

Design By Nurul Aini | For great love..!!great freedom..!! 2012 ©| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome