Wednesday, 26 September 2012

ento punye pasai..~~

salam sumerw..dya x sabaq nak share ngan korunk sal ary fes lab ento ni ha...

da fes makmal jep da kene lukis2 da...huwaa....memg tip top larh..kuikuikui....so nk marks nye pasal, dya

gagah kn jugak la jari jemari ni melukis insects yg memg sush sgt nk di lukis...korang paham x bhasa dya gune??

pas ciap kan bhsa mandarin td trus hamek laptop ni nk post entry nye pasal..bukn ap, dya nk share ngn
korang lukisn yg memg cute miut sgt ni...take a look tau..jgn gelak suda la...heee...~~

ni gambaq beetle..korang kenai ke idak??mcm beetle da kan??haha..

gambaq ni paling las dya lukis b4 antaq kat lecture..

dya tny kwan dya tu tau x insect ap ni,,kawan dya knai ja gambaq lalat ni..so nk habaq mai la yg dya ni pndai jugak lukis nyer..haha...
owkeyh...dya juz upload 3 gambaq je dpda 8 gambaq ni..cute x??..mggelabah nak ciap kan kojo ni sume..huahuahua...~~wink...~~wink...

p/s: sesape pown mesti ade bkat tpendam kan,,same ngn bakat siput ke erk??ap beza bkat siput ngn bkat tpendam??sesape tau tu gtau dya ea..

3 comments:

khairul said...

abg singgah n folo


gilamodified.blogspot.com

Qaiza said...

bagus juga gambaq tu....kira ada bakat juga la....

nadieya aisya said...

haha...kire la tu kan,,mcm puji dri sdri pulak erk

Post a Comment

 

Design By Nurul Aini | For great love..!!great freedom..!! 2012 ©| Resolution: 1280x800px | Best View: Google Chrome